Infrastruktura železnice Srbije saopštila je da su sinoć u 22.40 sati nepoznata lica presekla i oštetila kablove u železničkoj stanici Novi Beograd, na brzoj pruzi Beograd - Novi Sad.
Eto recimo neki TGV vozovi su napunili 40 godina a idu oko 280 km/h, malo noviji primerci idu do 320 km/h. To što si ti neuki seljak ne znači da to treba i javno da reklamiraš.
Комедија од коментара: 'у Европи већ стари возови иду 300км/х..' Па какве ви цртане филмове гледате у тим вашим годинама?! Ајд што их и гледате..али да их узмете здраво за готово и још идете да коментаришете као 'зналац' :-)
Kako je ovo moguće? Čak i da je tačno, zašto se ovo ne reši? Jel problem otkup sekundarnih sirovina? Jel problem nesposobna policija? Nemamo adekvatnu kaznu za tako nešto? U Evropi sad već stari vozovi idu skoro 300kmh, ovom našem sporijem kradu kablove. Zaista mi je to neverovatna priča!
Хитно мењајте закон, ово треба да се окарактерише као тероризам!Починиоце осудити на вишедеценијски друштвено користан рад. Да ли је могуће да нам је држава тако немоћна и слаба, да било ко може да пресече главну саобраћајну артерију државе некажњено?! Па зна се ко откупљује метал, зна се ко продаје, да ли имамо државну безбедност или она само ради на хапшењу и праћењу опозиционара?!
Ovo treba tretirati kao terorizam.Al stvarno kako drugacije.Desice se neko zlo vece od kasnjenja voza i sta onda.Pohvatati pocinioce kazniti strogo.A obavezno uvesti ponovo cuvare pruge.Obezbedjenje pruge i drugih vaznijih objekata treba resavati fizicko tehnickim merama.I cuvari radnici obezb djenja moraju biti naoruzani.Bez oruzja bojim se da nece moci da odgovore bezbednosnim izazovima.Ne kazem da treba cuvar u marketu da duzi oruzje ali vec cuvar vitalnih i vaznih objekata morao bi obavezno.Jer neka nesreca se nece spreciti uz pomoc majice ili jakne na kojoj pise obezbedjenje.Bez obzira na spremnost cuvara da sacuva povereni mu objekat.
Karte poskupele, a vozovi i dalje kasne. Mesecne karte se i dalje kupuju na salterima, jer aplikacija ima samo jednu namenu - da se kupe pojedinace karte. U poslednevnim polascima iz Bg je tolika guzva da kondukter krece da pregleda karte tek kod Indjije jer je tek tad moguce proci vozom. Nemaju nameru da uvode jos koji polazak ili dodatne vagone. Sad kradu kablove tik uz stanicu, mogu da razumem da ne mogu da obezbede prugu usred neke njive, ali odmah uz stanicu, pa jos u glavnom gradu, zaista blamaza.
Nek oskar okaci nemacke i turske zastave duz pruge. Vidim da to primenjuje cesto kao resenje za razne probleme. Moze i voz da ofarba u francusku zastavu a na haubu sliku pevorodjenog. I zvucnik da se stavi da svira mars na drinu. A sedista mogu u srpsku trobojku da se presvuku. Dva jaja svi da dobiju ili parizer na sendvicu uz kartu.
Nikada nisam verovao da su na toj pruzi radi o krađi kablova, a od kada su počeli da usporavaju vozove na određenim deonicama (to nije počelo ove godine, već maltene od puštanja u saobraćaj te deonice) ubeđen sam da se u stvari radi o tome da je pruga običan fušeraj. Pušta se priča o krađi, a u stvari boje se katastrofe, pa usporavaju na deonicama gde je pruga u najgorem stanju.
Obzirom da ne mogu nikad nikoga da uhvate u ovim teroristickim delima - sumnjam da sami kradu kablove i preprodaju. Nema drugo objasnjenje.... ne stane na sred livade, ne stane kod Pazove sad ne stane usred Beograda i kao ne znaju ko je... vazi.
Postoje i drugi kablovi, ne samo strujni. Prema izjavi, reč je o kablovima za upravljanje skretnicama, zbog čega skretničari moraju ručno da ih menjaju i time je usporen saobraćaj. Da su presečeni strujni kablovi, prvo bi neko poginuo, a onda bi bila kompletna obustava saobraćaja.
...то људи? Где ми то живимо? Ово је страшно. Већина је мислила да су веома битни. Хтео сам рећи мислила. Већина никога не цени и не поштује. Срамота је да се нико никоме и не јавља на улици. Ма, то смо ми.
Ovo ne mogu da rade amateri već onaj ko se razume u materiju. Nije samo da su otkupljivači krivi, već treba obratiti pažnju da se ukradeni kablovi slučajno ili namerno ponovo neugradju na drugim pružnim deonicama koje se rekonstrujišu. Možda bi trbalo obratiti pažnju i na izvodjače radova, može svašta da bude, ali i ne mora, samo naglas razmišljam.
Da imas kljesta za visoko naponske kablove,ja gledao coveka kako radi na gradilistu u CH, osiguravao prostor za veliki kran,zeleznicka stanica,nadogradnja.
sta znam, subvencionisane firme same sebe sabotiraju tako sto prave ogromne troskove i ne placaju dobavljace kako bi dugovanjima otisle u bankrot a vlasnici kidnuli sa koferom
E to je rezultat realitija koji su nam napravili od zivota..skupstine farme i zadruge...sto si gori to vise napredujes.
Ovo nije prvi put..ovo se desava stalno..kad se desi neka tragedija..bice puko grom..otpadi otkupljuju te kablove..ne treba visoka matematika..zalosni smo i jadni
Pruga Beograd-Novi Sad i bezbednost putnika su toliko nevažni da već mesecima policija nije u stanju da pohvata one koji ugrožavaju saobraćaj? Mene to brine.
Овакав шљам заслужује ружних пар месеци у бајбокани. Чисто да се лежу и буде сваки дан са истом мишљу: шта ми је ово требало. И кад онда још мало известите како им је весело током одслужења казне, овакве свињарије ће престати.
Pa daj bre da li je vise moguce. Pa pohapsite stoku jbt im mater i bacite u zatvor na 20 godina. Pa da vidim hoce li iko vise da pomisli ovo da radi. Ovo je prevrsilo svaku meru. Policija moze da otkrije ko je ovo uradio, samo da hoce i da ih puste. A sudije da ne jedu g..... i da ih osude za terorizam, a ne prekrsajno. Svakog dana putujem na toj relaciji i vise mi ih je pun k..... njih i njihove kradje.
Kamere, dronovi, policija, visoke kazne... Bar je danas tehnologija lako dostupna, ovo je sad već neprijatno koliko se ponavlja i koliku štetu nanosi a da nije rešeno.
Bice da je nesto drugo u pitanju, ovo sa presecenim kablovima je postao "stos iz Minhena". Neka provere geometriju pruge na pojedinim deonicama, pogotovo ako je pusten teretni saobracaj.
Ovo je stvarno sramota, kad se pocinioci uhvate treba da se vratimo u vreme pre 100 godina i pocinioci kaznjeni kako se onda kaznjavalo, nema opravdanja za ovakve postupke
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Presečeni kablovi na pruzi Novi Sad - Beograd: Vozovi saobraćaju sporije
Autor: Beta
Novi Sad
•13.10.2024.
•11:42 > 11:46
Komentari 54
Vlada
Isto kao i vaše veličanje stranih ratnih zločinaca po našim fasadama.
JovN
Nemanja
Eto recimo neki TGV vozovi su napunili 40 godina a idu oko 280 km/h, malo noviji primerci idu do 320 km/h. To što si ti neuki seljak ne znači da to treba i javno da reklamiraš.
Mbm
Иван Ђулић
Zebra
Udbaška Džamahirija
Ali udba prvo mora da sredi teroriste poljoprivrednike.
Žaba baba
na posao
Sigurica
Ненад
Brusi Li
Izvidjac Futog
Ana
Citalac
Đorđe
Loderi.
Mile
Pero Postar
Anastasije
pajo patak
Putnik namernik
Dogi90
Paor
Bobi
Сремац
realno
Bivši željezničar
Milorad
/
e sad, ako je zeleznica srbije firma...
Ralle
Ovo nije prvi put..ovo se desava stalno..kad se desi neka tragedija..bice puko grom..otpadi otkupljuju te kablove..ne treba visoka matematika..zalosni smo i jadni
Mitar Mirić
Znači kad se stave kablovi od litijuma neće ih krasti više ?
Servia
Savahudin
Sasa
Zokins ns
Putnik
Стева
Aleksa
Joki
pazi sad
Vojvodjanin
Goran
Reaktor
Ako onda 10 godina ne ukradu ništa, uslovno pustiti.
Daca
Petar
Marjaskas
Iguman
Mozda je taj i podstrekač da se seku kablovi.
Kazne iste?
Hoće dobiti nanogicu?
Osmi putnik
Kostunica
Milan
Archer
Josip
Ташоли
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H